Csomagod személyes átvételére lehetőséged van országszerte több mint 500 GLS CsomagPonton és 80 Webox terminálon.

 

 

GLS CsomagPont átvétel

Rendelésedet követően visszaigazoló e-mailt küldünk számodra, melyben értesülsz a rendelésed számáról és tájékoztatunk az esetleges további teendőidről is. A megrendelés feldolgozása után a csomagodat átadjuk a GLS futárszolgálatnak, melyről e-mailben értesítést küldünk számodra. Erről a GLS futárszolgálat is tájékoztat Téged egy e-mailben arról, hogy a csomagod mikortól lesz átvehető az általad választott GLS CsomagPonton, ettől számítva öt munkanapon belül veheted át a csomagod.

A GLS CsomagPontok csomagátvevő helyek, ezek különböző üzletekben működnek országszerte több száz helyen, a megrendelés során a szállítási mód fül alatt egy térképes kereső segítségével választhatod ki a Neked legalkalmasabb átvételi pontot, ahol az üzlet nyitva tartását is ellenőrizheted.

A GLS CsomagPontokon lehetőség van utánvétre, a csomagodat érvényes személyi okmánnyal veheted át, ezen kívül a csomagátvételhez a csomagszámot is szükséges megadni.

További információkért kattints ide a GLS CsomagPont keresőért, ahol megtalálod a csomagpontokat, azok nyitva tartási idejét és pontos címét is.»

a GLS CsomagPonton történő átvétel díja utánvétes fizetés esetén 970 forint, banki átutalás, bankkártyás fizetés, vagy PayPal fiókos fizetés választásakor 700 forint.

A két díjszabás az ország egész területére egységesen érvényes. Fontos tudnod azt is, hogy a GLS CsomagPontos átvétel 30 000 forint feletti vásárlás esetén ingyenes, ezért jobban megéri egyszerre több terméket rendelned.

Más is átveheti a csomagot a GLS CsomagPontban?

Igen, érvényes, írásos meghatalmazással más is átveheti a csomagot, amely tartalmazza az nevet és címet, valamint az átvevő nevét és címét. A meghatalmazott személynek rendelkeznie kell érvényes személyi okmánnyal.

Ha bármilyen sérülést találsz a csomagoláson, kérjük, az átvételnél ellenőrizd a csomag tartalmát, amenyiben a csomag tartalma is sérült a CsomagPontban kárjegyzőkönyvet szükséges kiállítani.

Ha a csomagon akár a legapróbb külsérelmi nyomot észleled, akkor még a csomag átvétele előtt, haladéktalanul kérd el a kárjegyzőkönyvet. Lehetőség szerint készíts fényképeket a sérült csomagról és tartalmáról, majd értesítsd a FeminaShop ügyfélszolgálatát az info@feminashop.hu e-mail címen, vagy hétköznapokon 10 és 16 óra között a +36 (1) 789-9951-es vezetékes vagy a +36 (30) 460-5875-ös mobil telefonszámon.

Webox terminál átvétel

A Webox terminálok éjjel-nappal üzemelő csomagátvevő helyek, a rendelési folyamat során választhatod ki a számodra leginkább útba esőt. Rendelésedet követően visszaigazoló e-mailt küldünk számodra, melyben tájékoztatunk az esetleges további teendőidről. A megrendelés feldolgozása után a csomagodat átadjuk a Weboxnak, melyről e-mailben értesítést küldünk számodra.

A továbbiakban a Webox ügyfélszolgálata tájékoztat a csomagod útjáról, értesít arról, mikortól lesz átvehető, és e-mailben, illetve sms-ben juttatja el hozzád az átvételhez szükséges egyedi nyitókódot. A Webox automatába érkezéstől 72 órád van neked, vagy a megbízottadnak a csomag átvételére.

Nagyon fontos! Csomagodat nem csak te, hanem bárki átveheti az egyedi nyitókód segítségével, éppen ezért ne add ki bárkinek.

A Webox terminálokon lehetőség van utánvétre, csomagod ellenértékét kizárólag bankkártyával fizetheted ki.

a webox automatán keresztül történő átvétel díja utánvétes fizetés esetén 970 forint, banki átutalás, bankkártyás fizetés, vagy PayPal fiókos fizetés választásakor 700 forint.

A két díjszabás az ország egész területére egységesen érvényes. Fontos tudnod azt is, hogy a WEBOX terminálos átvétel 30 000 forint feletti vásárlás esetén ingyenes, ezért jobban megéri egyszerre több terméket rendelned.

Ha az átvételnél bármilyen sérülést találsz a csomagoláson, kérjük, ellenőrizd a csomag tartalmát, majd jelezd a Webox csomagautomata ügyfélszolgálatán, és értesíts minket is az info@feminashop.hu e-mail címen, vagy hétköznapokon 10 és 16 óra között a +36 (1) 789-9951-es vezetékes vagy a +36 (30) 460-5875-ös mobil telefonszámon.

Részletes információt a csomagátvétel folyamatáról a WEBOX oldalán ide kattintva találsz.

Keresd meg a legközelebbi Webox terminált ide kattintva!