Garancia

A garancia szabályai természetesen érvényesek webáruházunk esetében is. Kérjük, hogy figyelmesen olvasd el az erre vonatkozó tudnivalókat, hiszen szeretnénk, ha elégedett lennél szolgáltatásunkkal.

1.    Hibás árucikk


Mivel a GLS szállítmányozó cég csak azokra a csomagokra nyújt garanciát, amelyekről az átvételkor észlelt sérülés miatt kárjegyzőkönyv készült, ezért arra kérünk, hogy ha a kiszállított csomagon akár a legapróbb külsérelmi nyomot észleled, akkor még a csomag átvétele előtt, haladéktalanul kérd el a kárjegyzőkönyvet a GLS futártól. Ilyenkor a jegyzőkönyvet a futárnak kell kitölteni és ebben az esetben nem vagy köteles átvenni a csomagot.

Ha a Webox terminálos átvételnél bármilyen sérülést találsz a csomagoláson, kérjük, ellenőrizd a csomag tartalmát, majd jelezd a Webox csomagautomata ügyfélszolgálatán.

Lehetőség szerint készíts fényképeket a sérült csomagról és tartalmáról, majd értesítsd a FeminaShop ügyfélszolgálatát az info@feminashop.hu e-mail címen, vagy hétköznapokon 10 és 16 óra között a +36 (1) 789-9951-es vezetékes vagy a +36 (30) 460-5875-ös mobil telefonszámon.


Ha az átvett árucikk hibás, vagy a szállítás során megsérült, és ezt a vásárlástól számított 3 napon belül jelzed, akkor természetesen kicseréljük azt. Kérjük, hogy ezt e-mailben jelezd nekünk.


Amennyiben a cserére bármilyen okból nincs lehetőség, a kifizetett vételárat visszafizetjük. Az árucikk cseréje csak az eredeti csomagolás és a mellékelt okmányok megléte esetén lehetséges, ezért fontos, hogy azokat ugyanúgy megőrizd, mint bolti vásárlás esetén. Kérdéses, illetve vitás esetben fenntartjuk a jogot arra, hogy- a vonatkozó jogszabályokkal összhangban- a hibásnak vélt terméket bevizsgáltassuk és annak cseréjéről 15 napon belül hozzunk döntést.
Amennyiben a termék megvizsgálása után kiderül, hogy annak meghibásodása nem rendeltetésszerű használat következtében történt, úgy a garancia nem vonatkozik rá.
Amennyiben az ékszeren a kiszállítás után változtatást eszközölsz – például ékszerész által, vagy házilag módosítasz rajta– abban az esetben- a továbbiakra nézve-, sajnos nem tudunk garanciát vállalni a termékre.
Az egyeztetést követően akkor áll módunkban a meghibásodott terméket kicserélni, illetve visszafizetni az árát, ha azt eredeti állapotában, a kapott számlával együtt, teljes csomagolásban, ajánlott küldeményként postázod címünkre: Femina Média Kft., 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.

2.    Elállás joga

Megrendelés során élhetsz a 45/2014. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállás jogával az Általános Szerződési Feltételekben foglaltaknak megfelelően. A szerződéstől az áru átvételét követő tizennégy naptári napon belül indoklás nélkül elállhatsz, az alábbi eseteket kivéve:

  • szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
  • olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
  • olyan termék értékesítése esetében, amely fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
  • szerencsejáték-szerződés esetében.

Ebben az esetben a Femina Média Kft. köteles az általad kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 napon belül visszatéríteni.
Amennyiben az ékszeren a kiszállítás után változtatást eszközölsz – például ékszerész által, vagy házilag módosítasz rajta– abban az esetben nem tudsz élni az elállási jogoddal. Drágaköves ékszerek esetében a pénzvisszafizetés minden esetben az ékszerek bevizsgálása után történik meg, azaz amikor szakértőink segítségével megbizonyosodtunk arról, hogy az valóban hibátlan, eredeti állapotában van.


Pénzvisszafizetés:
Hibátlan minőségű árucikk esetén az elállás és a pénzvisszafizetés menete a következő:
Előzetes egyeztetést követően a terméket hiánytalan mennyiségi és újra eladható, minőségi állapotában juttasd vissza, a kapott számlával együtt, eredeti (parfümök, használati tárgyak, kozmetikai cikkek esetén kizárólag sérülésmentes, bontatlan) csomagolásban, ajánlott küldeményként a címünkre: Femina Média Kft., 1033 Budapest, Polgár utca 8-10. Előzetes megbeszélés hiányában a visszaküldött termékkel kapcsolatos panaszt nem tudjuk kezelni.


Pénzvisszafizetés 30 ezer forint feletti rendelés és házhozszállítás esetén
1.    Ha előre utalással fizettél: a szállítási költségeket átvállalni nem tudjuk, ebben az esetben a számodra visszatérítendő összegből, a szállítás díja, vagyis 1000 forint levonásra kerül.
2.    Ha utánvéttel fizettél: a szállítás és utánvét költéségét átvállalni nem tudjuk, ebben az esetben a számodra visszatérítendő összegből, a szállítás és az utánvét díja, azaz 1270 forint levonásra kerül.


Pénzvisszafizetés személyes átvétel esetén
Ha a megadott időn belül nem veszed át a csomagodat, és ezt nem jelzed nekünk az adott időszakban, akkor a megrendeléstől számított 30 naptári napon belül van lehetőséged visszaigényelni a rendelésed összegét. Ezt az igényedet az info@feminashop.hu e-mail címen jelezd nekünk. A megrendeléstől számított 30 naptári nap letelte után nem áll módunkban megtéríteni a rendelés összegét.